6 Haziran 2015 Cumartesi

DENİZLİ BLOGGER #SEFFAFBULUTLARDABULUSUYORUZ GÜNÜMÜZ 1

Herkese mutlu güzel hafta sonları..Dün evlilik yıl dönümümüzü kutladık biricik aşkımla bebeğim siz hiçbir yere gitmeyen ben kuzumla 1 2 saat ayrı kalınca aylardır görmüyormuşum gibi hasreti çöküyor içime kapıda o kadar güzel tatlı bir annii deyişi var ki ömre bedel :) neyse tekrar sabah olur ve işlerin başına döneriz :) Blog toplantımızdan bahsetmiştim biraz diğer yazımda işte o güzel günden bazı kareler..Ben aralarında yeniyim tanıştığım arkadaşlarımız çok tatlılar sempatikler ve marifetliler ;) Mekanımız  buket çikolata çamlık ta çok tatlı şirin bir yer içerideki görsellik çekiyor insanı ya o çikolatalara ne demeli ambalajlarıyla da görsel şölen :)

Güzellikler bunlarla sınırlı değildi tabi çekilişlerimiz de oldu şanslılar biri bendim :) diğeri de fatoş arkadaşımız dı.Ve mustafa bey geldi revox at kuyruğu şampuan tanıtımı için gayet başarılı bir şampuan üretimine dahil olduk sanırım deneyip görücez ki benim acil denemem lazım doğum sonrası aşırı aşırı dökülen saçlarım oldu ve ardından bir sürü saçım çıktı altlar kısa üstler uzun saç geziyoruz :)) ve bu çıkan saçlar diplerden kaşındırma yapıyor haliyle kepek oluşuyor iyice yıprandılar yani benim saçı düzeltirse herkesin saçına iyi gelir :D diğer yazımda tekrar ayrıntılı şekilde ve denemiş olarak yazımda paylaşıcam..

Tanıştığım arkadaşlarım hepsinin ayrı bir el emeği  ve paylaşımları  var takip etmenizi önerdiğim  canlar :) biz artık bir blogcanlar ız :)) Birde ziyaretimize gelen yusufcuk oldu bize şans getirmesi dileği ile ;)

SEFFAF BULUTLAR            seffafbulutlar.blogspot.com.tr

MELEĞİN MARİFETLERİ   meleginmarifetleri.blogspot.com.tr

CİCİBİCİ HOBİLER              cicibicihobilerblogspot.com.tr

DENİZLİ NABER CANIM    denizlinaber.wordpress.com

FATO FOTOFAN                   fatofotofan.blogspot.com.tr

EBRULİ MUTFAK                ebrulimutfak.blogspot.com.tr

#SEFFAFBULUTLARDABULUSUYORUZ
hepinize sevgiler...


                                                   

 
                                         
 















2 yorum:

seffafbulutlar dedi ki...

canım çok güzel olmuş yazın :) yeni yazını da merakla bekliyor olacağım :) öpüyorum..

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim seher cim..yeni yazılar yakında ;)