1 Eylül 2014 Pazartesi

Bebek ve hayvan

Bebekli evime köpek almak istiyorum....
Uzun zamandır benimde aklımda olan bebeğim ile birlikte evcil hayvan besleme düşüncesi...
Kendim o küçük yaramaz varlıkları çok sevdiğim ve onlarla büyüdüğüm ve çok kez hayvan baktığım için şimdi kızıma bir arkadaş düşünüyorum.Tabi ki korkularımda var cesaretsizliğimde apartman dairesinde oturuyor olmam temizliğe dikkat eden ben,bebek ile birlikte daha titiz olmam,bebeğimle uğraşırken yorgun düşüp birde minik bir yavru daha alırsam onunla uğraşabilecekmiyim acaba diye düşünmem hepsi büyük etken bence.Ama herşeye rağmen düşünüyorum işte olsa iyi olur tabi..ben şimdiye kadar hiçbir zararını görmedim ve eskiden şimdiki gibi yok aşılarını tedavisini bakımını yaptırayım yoktu mahalledeki tüm hayvanlar çocuklarındı bizlerin.Birde bahçeli evin varsa ohh.Her bulduğumuz yavruyu tutar getirirdik eve aannneee çok tatlııı noolur bizde kalsın biz bakalımmmm:) Ben beslediğim kedi sayısını hatırlamıyorum yani kedi,kuş,köpek.Evlendiğimiz yıl evimizde iki tane muhabbet kuşu ve sayısını takip edemediğim yavruları,bir tane jako papağanımız,bir tane su kaplumbağası ve baya büyükçe kaç ton şimdi hatırlamıyorum akvaryumumuz vardı :) şimdi akvaryum ve muhabbet kuşu var sadece.Eşim kediyi bir türlü sevemediği için eve sokamadım bir kedi ama köpek olur diyor,bende apartmanda yaşadığımız için büyük bir köpek istemiyorum bahçeli bir eve geçtiğimizde alırız onu büyümeyen cinsten bir köpek alalım bakımı daha kolay olur,ama onunda minik köpekler nedense kendilerini koruma içgüdüleriyle galiba daha hırçın olabiliyorlar ki öyleler minik olursa maltase cinsi yada cocker lar çok tatlı büyük köpek olursa en çocuk canlısı olarak golden var ama onunda tüyleri çok çocuk için hem tüysüz hem çocuk canlısı korumacı oyuncu golden nin aynısı gibi birtek labrador var olursa labrador olucak kesin sibirya kurdu da var sakin mesela.Bakıcaz artık karar aşamasındayız daha sizce ne yapmalıyız siz olsanız hayvan sevginiz olsa çocuğunuz da öyle büyüsün deseniz ne yaparsınız acaba...

Hiç yorum yok: