21 Kasım 2014 Cuma

Doğum günü parti hazırlığı

Doğum günü kıyafetlerini yayınlamışken parti için yaptığım hazırlıklara gelsin sıra :)

İyi ki doğdun ada yazısı harfler tuhafiyede ayrı şekilde satılıyor ben kurdela ile bağladım birbirine.

Pankartımız için kırtasiyeden kalın simli mukavva karton yazıları için tırtıklı karton ile yaptım.

Kek standımız mukavva karton ve yapışkanlı desenli kağıt kullandım.

Misafirlerimize günün anlamı hediye hatırası olarak lavanta şişeleri yaptım.Şişeler tuhafiyede satılıyor kiloluk lavanta kolonyası kurdelası tülü ile tamamdır :)

İkramların bir çoğunuda kendimiz yaptık

Eh herşeyi kendim hazırladım 1 ay kadar sürdü hepsinin yapımı keyifle..Pastamız da hazır olsun barii fırsatım olsa onuda kendim yapardım neyse..

Partilerinizi kendiniz hazırlamak isterseniz bir fikir vermek istedim sizlere hazır almaktan daha güzel değerleri oluyor gerçekten şimdiden kolay gelsin :) 










Hiç yorum yok: