27 Şubat 2015 Cuma

El emeğim Havlu Setlerim

Merhabalar herkese gün içinde fırsat bulamıyorum blog a bakmaya içimden şunuda yazayım bunuda yazayım diyorum ama bir dünya iş varken başımda imkansız oluyor bazen..Kızımın aktivitesi ilgi alaka yemek vs sonra ev ile ilgilenme birde bunların yanında satışlarını yaptığım havlu takımlarım ve kokulu taşlarım var.Evet yorucu bir macera benimki o kadar işin arasında ve çocukla bunlarla uğraşmak zorlu tabi ama bende bunlar olmadan yaşayamıyorum illa bir şeyler yapıcam üreticem bunlarda benim dinlenme terapim gibi memnunum hayatımdan baya aktiviteli gün geçiriyorum anlayacağınız bunun yanında sporumuda sıkıştırıyorum belirli günler..sakin yaşam bana göre değil :) işte buyrun yaptıklarımdan bir kaçı.
Diğer ürünlerimi de görmek için facebook sayfama buyrun ziyaret edin
En şık havlu setleri ve kokulu taş için sayfama davetlisiniz..




Hiç yorum yok: