7 Mayıs 2015 Perşembe

HUNCALİFE GÜZELLİKLERİ

Merhaba güzel insanlar canlar arkadaşlar dostlarım şimdi sizlere gerçekten muhteşem ürünlere sahip olan huncalife dan bahsdeceğim.İlk önce bu adımı nasıl attım....

Ben normalde tasarım işlerimle uğraşırken bayan a yönelik bir kitleye daha el atmak istemiştim.Huncalife reklamlarında görünce araştırmak istedim.Diğer şirketlerin ürünlerini artık biliyoruz piyasada herkes satışlarını yapıyor.Huncalife araştırdığımda çok iyime geldi bir Türk malı ilk öncelikle..Birçok ünlü marka parfümlerin sahibi kurucusu Tuncer Hunca..

Ürünlerin helal ürün sertifikası,iyi ürün sertifikası,dermotolojik test sertifikası,ISO 9001 sertifikası bulunmakta.Ve en önemlisi de sağlık açısından en güvelinicek tarafıda ürünlerinde paraben parafin gibi zararlı kimsallar içermiyor.Ben şahsen iyi olanı araştırıp girdim bu işe çok da memnunum diğer firmada 1 kazanıyorsan burda 3 kazanıyorsun hemde daha sağlıklı ürünlerle birlikte ve sadece kozmatik ile sınırlı değil ev için tüm temizlik malzemeleri ürünleri mevcut şifa dağıtan kremleri de unutmamak gerek.Doktor olan görümcem bitkisel ürünlere çok meraklıdır sever ve en iyi markaları kullanır cildine huncalife ürünlerine de bayıldı çok memnun kaldı onun onayından da geçtiğine göre içim daha da rahat :) Huncalife toplantıları da çok eğlenceli şekilde gidiyor sizde huncalife ailesine katılmak isterseniz bana yazabilirsiniz.ürün almak isterseniz de :) sizlere güzel mutlu günler dilerim..



Hiç yorum yok: