7 Nisan 2014 Pazartesi

EŞİNİZE HAMİLE OLDUĞUNUZU SÖYLEMEK...
Hamilesiniz ve eşinize bunu sürpriz yaparak söylemek istiyorsunuz,işte fikirler...

İlk öncelikle sizlere eşime yaptığım sürprizden bahsetmek istiyorum,buda bir fikir olabilir.
Kendi tahminimce hissettiğim için bir cuma akşamı eczaneden test aldım.Ertesi sabah erkenden eşim uyurken testi yaptım ve 40 a kadar sayarak heyecanlı bir şekilde sabırsızlıkla gözüm test çubuğunda bekledim.Sonuç pembe çizgi hafif beliriverdi :) Allah aman Allah ım ne yapacağımı bilemedim o an,sevinçten çılgına döndüm içimden sessiz çığlıklar atıyorum.Ogün hiçbirşey olmamış gibi davrandım kimseye birşey demedim,eşime bile.Sürprizle söylemek istedim.Eşim işe gitti bende hemen eczaneye gittim emin olmak için onlarada gösterdim çubuğu ve hemen bir tane emzik aldım.Eve geldim ve hediye paketi aradım.Emzik kutusundaydı üzerinden herhalde 10 15 kat gazete sardım :) sonra en üstünden yine paket şeklinde hediye paketi ile sardım.poşetine koydum.yanımda o gün kardeşimde vardı abla napıyosun ne o diye sorup duruyor hediye diyorum eniştene ona da söylemedim herkese sürpriz..çok meraklandı tabi,dayı oldu haberi yok:) Nihayet akşam oldu arkadaşlara yemeğe gittik yemek yedik tv izliyoruz saatler ilerledi saat geçtikçe hediyeyi vermek zorlaştı tabi kendi kendime daha çok heyecan yaptım.Sonunda paketi uzattım eşime aşkım sana hediye aldım.İlk tepkisi eyvah özel bir gün müydü ben mi unuttum yoksa neydi aşkım bugün dedi.İçimden geld sadece sana hediye aldım bu kadar hadi aç artık dedim,ve başladı açmaya ilk paket 2. paket 5,10 bitmiyor :) arkadaşlarda yorum yapıyor kesin birşey çıkmayacak dalga geçmiş seninle diye.Sonunda paket açmalar bitti ve kutuyu açtı emziği görünce direk ağzına attı şok da tabi o an ne yapacağını bilemez şaşkınlıkta çaktırmıyor herkes sustu şaşırdılar bu bir şakamı yoksa gerçek mi diye böyle bir şaka yapılır mı dediler kendilerince..eee ne susuyorsunuz ne olabilir bu hediyenin anlamı birşey söylesenize diyerek ortamı sessizlikten kurtarıp şaşkınlıklarından uyandırdım.Eşim gerçekten mi aşkım dedi şaka olmadığını anlamak için,tabiki gerçek bunun şakası mı olur dediğim anda üzerime koltukların tepesinden uçarak gelen birşey oldu :)) sarılmalar öpmeler çıldırdı adam sallıyor beni :) arkadaşlar dur sakin ol napıyosun bişey olcak diye panik korku içinde müdahele ettiler tabi. neyse ki sakinleşti ama içine bir kurt düştü,ya o test yanlış gösterdiyse demeye başladı,hadi kalk hastaneye gidelim kan testi yaptıralım hadi hadi hadi...akşam saat 11:30 da biz hastaneye gittik acile cümbür cemaat.hamilelik için test istiyoruz dersek yapmazlar belki diye bir iki numara çektik hemşirelere tabi anladılar sanırım ki bana serum taktılar bu ne serumu serumluk bi durum yok dedikse de öylesine serum dedi :) neyse sonuç 1buçuk saatte çıktı bende serumun yarısını yedim tabi.eşim sabırsız bir içeri bir dışarı delirdi meraktan.Sonunda sonuçlar geldi.Sonuç mükemmel :) hastaneden daha çıkmadan herkes telefonlara odaklandı anneyi,babayı,kardeşi aramaya.Eve geri geldiğimizde birde fırça yedim hepsinden,sen bu saate kadar nasıl söylemeden durabildin bütün gün nasıl sakladın diye:) ee sürpriz yapacaktık sonuçta güzelde oldu videoya da çektim o anları güzel bir anı olarak kalacak :)))


Birçok kadın için insanlara hamile olduğunu nasıl söyleyeceğine karar vermek heyecanlı ve bir o kadar da zordur. Eğer bu unutulmaz an için orjinal fikirler arıyorsanız, aşağıdakiler tam size göre!

Çocuğunuza söyletin

İlk doğan çocuğunuz bu işin bir parçası olabilir. Ona ''Abi/abla oluyorum’’ yazan bir tişört alın ve arkadaşlarınız, aileniz ya da eşiniz geldiği zaman giydirin. Ya da bir aile toplantısında çocuğunuzun herkesin kulağına gidip, sessiz bir şekilde ''abi/abla oluyorum’’ demesini söyleyin. Herkes hem şaşıracak, hem de çok sevinecektir. Üstelik ilk doğan çocuğunuzu bu işin bir parçası haline getirmek, onun psikolojisi için de iyi olacaktır.

Evcil hayvanınıza söyletin

Eğer daha önce doğan bir çocuğunuz yoksa dert etmeyin! Evinizde beslediğiniz evcil hayvanınızdan yardım alın. Köpeğiniz varsa, ağzında ya da boynunda, ''Tek çocuk, ailenin tek evladı olmanın son kullanma tarihi 9 ay sonra!’’ yazılı bir kartonla gezmesini sağlayabilirsiniz. Ya da ''Abi/abla oluyorum.’’ da yazabilir. Bu, son derece şirin bir yöntem olacaktır.

Babalar gününü kutlayın

Eşinize hamile olduğunuzu söylemenin güzel ve orjinal yollarından biri, hamileliğiniz babalar gününün yakınına denk geldiyse, eşinizin babalar gününü kutlamaktır!

Market alışverişi listenize bebek mamasını ekleyin

Bu da eşinizi şaşırtacak tatlı bir sürpriz seçeneğidir. Her zaman eline tutuşturduğunuz market listesine bebek bezi, bebek maması gibi ihtiyaçları ekleyin. Bu onu şaşırtacak kısa bir süre sonra da olayı anlamasını sağlayacaktır. Eminiz sevinçten havalara da uçacaktır!

Fotoğrafla sürpriz yapın

Bu özel günün komik bir anı olmasını mı istiyorsunuz? Ailenizi bir araya topladığınız bir akşam düzenleyin ve toplu fotoğraf çektirmek istediğinizi söyleyin. Tam resim çekilirken birden, ''Anne oluyorum!’’ diye bağırın ve o an insanların yüz ifadesinin nasıl olduğunu ölümsüzleştirin! Bu, şimdiye kadarki en iyi aile fotoğrafınız olacak!

Hiç yorum yok: